Powered By Blogger

pirmdiena, 2011. gada 31. janvāris

wasted

Jou!

Esmu knapi atguvies pēc 24h pokera maratona. Diezgan slims pasākums, taču nekas dzīvībai bīstams arī tas nebija. Grūti bija naktī, kad normāli es guļu, un arī tur man labi nāca miegs. Arī ar rezultātu galīgi neesmu apmierināts, uzskatu, ka nedaudz nepaveicās, bet nu pats esmu vainīgs!

Janvāri vispār nevar nosaukt par veiksmīgu mēnesi. Neatceros, kas mani vispār šomēnes ir iepriecinājis. Ā, eksāmeni nedaudz, +/- labi nolikti 7/8 eksāmeniem, bet viens ir ... khmm. Bet gan jau tur viss būs normāli.
Tā kā visu mēnesi ir sanācis gandrīz pa mājām pie grāmatām vien, tad arī nav kāda gandarījuma sajūtas, jo nekas cits nemaz nav darīts.
Gribu izdarīt kādu labu darbu!






Atklāju, ka mans dīzeļa auto sācis ziemā no bākas izdzert ap 10 litriem degvielu, kas ir gandrīz 2x vairāk kā vasarā. Saprotu, ka ziema, auksts un citi faktori, kas būtiski ietekmē patēriņu, bet tas jau sāk šķist pa treknu. Būs jāievieš korekcijas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru